Halusin hieman muistella menneitä ja nappasin tämän listan itselleni, haastan siis itse itseni hieman muistelemaan.
Kolmen lista:

10 vuotta sitten, vuosi 1998
1. Olin 15-vuotias, kapinallinen ja yksinäinen tyttö
2. Olin Venäjällä, ihana matka kaikin puolin
3. Kaaduin pyörällä, sain kallonmurtuman ja näin kaksi viikkoa kaiken kahtena

5 vuotta sitten, vuosi 2003
1. Muutin ystäväni S:n kanssa kimppakämppään ja paransimme maailmaa iltaisin kynttilän valossa viinilasien kera
2. Tapasin miehen jonka kanssa muutin yhteen loppuvuonna
3. Tunsin itseni maailman yksinäisimmäksi ihmiseksi valvoessani jatkuvasti, en uskaltanut hakea apua

3 vuotta sitten, vuosi 2005
1. Menin ensimmäistä kertaa psykologille ja asiani alkoivat pikku hiljaa selvenemään
2. Tunsin olevani alkoholisti, join muutaman kuukauden putkeen
3. Paras ystäväni H tuli raskaaksi

Tämä vuosi, 2008 tähän saakka
1. Olin koko kesän kaikkien aikojen kamalimmassa työpaikassa
2. Olen ollut onnellinen
3. Olin leikkauksessa josta olen toipunut hyvin

Eilen:
1. Olin ystäväni H:n miehen synttäreillä, söin paljon ihanaa charlotte russea
2. Olin huolissani ystäväni K:n miehen terveydestä
3. Murehdin tulevaisuutta

Tänään:
1. Olin ostoksilla ystäväni H:n kanssa
2. Katkaisin Kotivinkin tilauksen rahatilanteen takia
3. Lupasin hoitaa H:n lapsia perjantaina

Huomenna:
1. Vietän laatuaikaa kultani kanssa
2. Lepään
3. Soitan siskolleni

Ensi vuonna,vuosi 2009
1. Opiskelen ahkerasti
2. Pidän paremmin yhteyttä ystäviini vaikka olisin kuinka väsynyt, he saavat minut jaksamaan
3. Puran hoitoviettiäni johonkin elävään