En nyt oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä. En löydä oikein minun näköistäni sivupohjaa. Tietysti voisin muokata valmiista oman näköiseni, mutta kun en osaa! Olen joskus jopa tehnyt oikeat kotisivut, mutta en todellakaan muista siitä mitään. Niin, netistä löytyy varmasti ohjeita siihenkin mutta olen oikeasti melko käsi, tarvitsen viereeni oikean ihmisen neuvomaan. Mutta en voi ottaa ketään. Siihen on kaksi yksinkertaista syytä. a) en tunne ketään joka osaisi sen paremmin kuin itsekään
b) vaikka tuntisinkin niin en halua että tuttuni käyvät lukemassa täällä, en siis kerro täällä omaa tai läheisteni oikeita nimiä enkä paljasta myöskään asuinpaikkaani. Tietenkin jotku minut täältä voivat tunnistaa kuvien ja joidenkin yksityiskohtaisten selostuksieni takia, mutta sen riskin otan.
Niin, alkuperäiseen aiheeseen. Olen yrittänyt tuolta sivupohjablogeista etsiä sopivaa mutta ei.
Jos ei tunnu hyvältä niin ei sitten.
Ei tällä kirjoituksella ollut mitään pointtia. Kiitos kun sain avautua :)