Vie lista mukanasi ja liitä omat vastauksesi, jos haluat, mutta jätä vinkki kommentteihin, että tiedän tulla perässä.

1. Mitä teit tasan vuorokausi sitten?
Nukuin päikkäreitä :)

2. Kuinka tutustuit henkilöön, joka on kännykkäsi numeroluettelossa seitsemäntenä?
Mieheni äitiin tutustuin muutaman kuukauden sen jälkeen kun tapasin mieheni, eli joskus monia vuosia sitten

3. Onko sinulla paljon rutiineja?
ehkä liian vähän

4. Oletko rehellinen?
olen kyllä, joskus vain jätän jotain kertomatta :D mutta en koskaan tekisi niin vahingoittaakseni tai vaikuettaakseni omaa tai muiden elämää

5. Miksi asut siellä missä asut?
Muutin tänne mieheni luokse, koska hän oli ostanut tämän asunnon

6. Osaatko sanoa (kalenteriin katsomatta) monesko päivä tänään on?
tiedän kyllä että on isäni synttärit, eli 1.3 :)

7. Koska viimeksi teit itse ruokaa?
tänään tein sellaista valmispataa

8. Muistatko minkä CD:n ostit ensimmäiseksi?
en kyllä muista, siitä on aikaa.

9. Millaisessa asennossa olet tällä hetkellä?
istun :)


10. Millainen perheesi on? Keitä siihen kuuluu?
perhehän on se keitä siihen laskee kuuluvan, minun perheeni on mieheni, eri osoitteessa asuvat siskoni sekä isäni ja kolmannessa osoitteessa asuva äitini

11. Mitä haluaisit huomenna tapahtuvan?
toivon, että saan viettää rauhallisen päivän lepäillen

12. Kuinka paljon salaisuuksia sinulla on?
onhan niitäkin, kaksi suurempaa asiaa tulee nyt mieleeni, nekin tosin olen jakanut meheni kanssa, ei taida olla yhtään sellaista mitä kukaan muu ei tietäisi

13. Näetkö paljon unia? Kerro viimeisin.
näen paljon ja levottomia, johtuen lääkkeistä :(

14. Oletko enemmän ujo kuin villi?
tiedän että olen melko villi, mutta ujous on ottanut vallan eräiden sattumusten takia. Taistelen saadakseni villin puoleni enemmän esiin!

15. Aistitko, jos sinua tuijotetaan?
kyllä uskon niin

16. Ketä kättelit viimeksi?
lääkäriä

17. Mitä näet kun suljet silmät?
valotäpliä

18. Kuinka monet kengät omistat?
liiankin monet, ja silti ei ole koskaan asuun sopivia :D

19. Kuinka suuren joukon edessä olet esiintynyt?
varmaan sellaisen satapäisen joukon edessä olen näytellyt

20. Mikä oli päivän paras juttu?
tänään oli ihanaa herätä seitsemältä (aivan, olen kai tulossa vanhaksi), olla pirteä, katsella kun aurinko nousee..

21. Luokitteletko ihmisiä?
ikävä kyllä teen sitä koko ajan, vaikka vihaan sitä toisten tekemänä. En tosin koskaan julkisesti kerro luokitteluistani, mutta se auttaa minua jäsentämään ja tajuamaan ja muistamaan..

22. Kuinka korkealta katselet maailmaa?
ihan keskiverto suomalainen nainen olen, 166 senttiä

23. Onko sinulla lemmikkieläimiä?
ei ole, vaikka haluaisin kovasti

24. Kerro joku viehättävä piirre ihmisessä?
empatia

25. Oletko tullut enemmän äitiin vai isään?
ulkonäöllisesti äitiini (onneksi) mutta luonne on täysin isältäni kopioitu

26. Uskotko ihmeisiin?
pakko kai se on, jotta koskaan ei tarvitsisi lopettaa uskomasta

27. Kumpi on kiireisempää aikaa; arki vai viikonloppu?
eiköhän tuo arki, viikonloppuisin yritän rentoutua

28. Olitko iloinen herätessäsi aamulla?
olin kyllä pitkästä aikaa todella iloinen

29. Oletko tavannut isovanhempiesi vanhempia?
olen, isäni mummo on edelleen elossa. Hänen miehensä kuoli joitakin vuosia sitten. Äitini toisen mummon ehdin myös nähdä ala-asteikäisenä.

30. Mikä tappaa kiinnostuksen (ihmisistä puhuttaessa)?
tyhmyys, joka johtuu siitä ettei tajua tai ei viitsi ottaa selvää sekä ehdottomasti kokeilunhaluttomuus

31. Oletko kateellinen muille ihmisille?
olen joskus, nopeasti tosin tajuan, että siihen on turha tuhlata yhtään energiaa. lähinnä olen kai hyvällä tavalla kateellinen esim. kavereiden ulkomaanmatkoista, eikös me kaikki?!?

32. Oletko ollut kirpparilla myymässä?
olen kyllä

33. Koska eletään elämän parasta aikaa?
toivon, että elämäni paras aika alkaisi pian ;)

34. Kuinka monta serkkua sinulla on?
neljä

35. Kirjoitatko päiväkirjaa?
toisinaan

36. Koska olet viimeksi itkenyt?
perjantaina

37. Mikä muistuttaa viime kesästä?
tietokoneen taustakuva, mökiltä otettu kesäinen maisema

38. Olemmeko kaikki jollekin tai jotenkin korvaamattomia?
ikuinen romantikko haluaa uskoa niin

39. Kuvaile hiustesi luonnollista väriä.
vaaleat


40. Kenen nimipäivä on syntymäpäivänäsi?
olikohan eira tai erja?

41. Oletko koskaan käynyt vessassa elokuvateatterissa
leffan aikana?
en muistaakseni

42. Onko sisäinen kauneus vain rumien puhetta?
ei tietenkään

43. Menetkö koskaan nukkumaan meikit naamassa?
menen, koska olen joskus baarista tullessa niin väsynyt, etten edes muista että meikit pitäisi pestä

44. Osaatko keittää riisiä?
luulisin

45. Pidätkö yksinäisyydestä?
joskus

46. Onko sinulla unelmia?
minulla on unelma, joka toteutuu ihan pian, täytyykin alkaa miettimään seuraavaa suurta unelmaa. Yleensä minun unelmani ovat niitä, joiden eteen on itse tehtävä jotain. Niiden täytyy myös olla mahdollisia, kunhan on valmis ylittämään itsensä.